عنوان محتوای سفارشی
پیج اینستاگرام ما رو دنبال کنید!!!

قوانین

1- مسئولیت های مربوط به کیفیت،قیمت،اصالت و تاریخ انقضا محصولات بر عهده فروشنده می باشد.

2- نحوه پرداخت:

پرداخت اینترنتی

کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش می توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

 برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:

  - شماره کارت   (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

  - رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

 - CVV2     ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
 - تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

3- نحوه ارسال سفارشات:

سفارشات شما از طریق شرکت پست به صورت پیشتاز پس از ثبت سفارش 1 الی 2 روز بعد به سراسر کشور ارسال خواهد شد و مرسوله 3 تا 5 روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.

4- هزینه ارسال:

برای خرید های بیش از ۵۰۰ هزار تومان رایگان می باشد و هزینه ارسال خرید های کمتر از آن ۳۰ هزار تومان می باشد که شامل هزینه بسته بندی و ارسال است.

5- قوانین بازگشت کالا:

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با ما تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

6- نحوه مرجوعی کالا:

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان رژوریمل اطلاع دهید. 

برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید:

 1-6- با شماره 0912260536 امور مشتریان  تماس بگیرید 

2-6- از طریق واتساپ سایت درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کند ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده  برای ما ارسال کنید.

7- نحوه بازگشت وجه کالای مرجوعی:

پس از انجام هماهنگی های لازم با واحد امور مشتریان و تایید، کالای مرجوعی را به آدرس پستی اعلامی از جانب امور مشتریان ارسال نمایید و شماره کارت بانکی خودتان را ( شماره حساب بانکی حتما به اسم مشتری محترم باشد.) اعلام فرمایید تا هزینه کالای مرجوعی ظرف 48 ساعت به حساب شما واریز گردد.